چگونه به کاهش علائم سندرم نفروتیک پروتئینوری
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه به کاهش علائم سندرم نفروتیک پروتئینوریچگونه به کاهش علائم سندرم نفروتیک پروتئینوری

چهار علائم سندرم نفروتیک وجود دارد، یک مقدار زیادی از پروتئین، ادم، کاهش آلبومین، چربی خون، پروتئینوری شایعترین علامت از سندرم نفروتیک است، در همان زمان وجود دارد، آن را نیز نشانه ای از کاهش عملکرد کلیوی و پروتئینوری به ویژه دشوار است برای درمان. بسیاری از بیماران مشکل چگونه برای درمان پروتئینوری داشته است، وجود دارد یک درمان موثر برای پروتئینوری؟

پروتئینوری، که بدان معنی است که بسیاری از پروتئین در ادرار بیماران. با توجه به میزان فیلتراسیون گلومرولی، در شرایط عادی، یک مقدار کمی از پروتئین در ادرار وجود دارد. هنگامی که عملکرد کلیه کاهش می یابد، گلومرول کلیه نمی تواند به طور معمول کار، به طوری که مقدار زیادی از پروتئین در ادرار جاری خواهد شد و پروتئینوری ظاهر خواهد شد.

اگر چه سندرم نفروتیک به سختی به درمان هستند، شیجیاژوانگ نفروپاتی کارشناسان بیمارستان برای سال ها تحقیق و یک روش موثر برای درمان پروتئینوری بررسی شده است. به دلیل علل احتمالی از سندرم نفروتیک آسیب کلیوی است، در اکثر موارد، گردش خون می تواند اکسیژن را به ارگان های مختلف حمل و نقل، از جمله کلیه است. تا در اسرع وقت به خون کثیف است، گردش خون است صاف نیست اتفاق می افتد، از آن خواهد شد به نظر می رسد هیپوکسی و ایسکمی از کلیه ها. زمانی که کلیه دولت ایسکمی و هیپوکسی شد، کلیه ها می شود مختل خواهد شد، بنابراین کلیه ها کار نمی کند، و پروتئینوری ظاهر شد.

هدف اصلی از پاک کننده خون است پردازش خون در طول درمان آلوده، حذف مواد سمی و خطرناک از بدن، و به اضافه کردن مواد مغذی و خون تازه، به منظور کاهش آسیب به کلیه، آن به طور موثر می تواند به کاهش علائم از پروتئین، متفاوت از دیگر درمان است، این درمان هیچ عوارض جانبی بی ضرر است.

در حالی که کلیه بهبود می یابند، و عملکرد کلیوی طبیعی، علائم پروتئینوری را تسکین دهد.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: پروتئینوری,سندرم نفروتیک ,
:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: